Bondi beach

7 november 2017 - Sydney, Australië

Vandaag met de stadsbus naar Coogee strand. We gaan een kustwandeling maken vanaf Congee strand naar Bondi beach.
We kwamen verschillende uitzichtpunten tegen over de zee, met sterke stroming.
En mooie huizen.
Ook hier kon je je laten begraven, velen mooie graven lagen hier.
Op Sommige stukken strand stonden er mooie kunstwerken of waren ze er nog mee bezig .
Er stond veel wind je werdt uit je jasje gewaaid. Daarom had ik wel veel surfers verwacht vanwege de hoge golfslag. Helaas pindakaas.
Op de AirPort zagen we al velen surfers met hun surfplanken.

'sAvonds zijn we gaan lopen naar het Opera house.
Er  werdt een mooie lichtshow  van 7 minuten gegeven op de vleugels van het operahuis.
We kwamen velen mooie gekleden dames en heren tegen.
Ze hadden wel glas teveel op.
Ik snap nu ook waarom.
Het is vandaag nationale feestdag.
De eerste dinsdag van november is traditiegetrouw de dag van de 'Melbourne Cup' - de grootste paardenrace Australië.
Toeschouwers op Flemington Racecourse en in de kroegen zijn netjes en kleurrijk gekleed, vrouwen dragen kleurrijke hoeden en jurken, er wordt champagne gedronken en luxe hapjes gegeten.
Is wel een mooi gezicht dat iedereen er mooi uit ziet.