Ucluelet

27 juni 2019 - Ucluelet, Canada

Morgens om 8.00 werden we opgepikt in Victoria.

En maar wachten op de bus met Tofino erop.

Vreemd hij moet nu wel komen.

Komt er een mannetje naar ons toe moet u naar de airport nee maar wel naar Ulcuelet. Oooo Dan moet u zich bij deze bus aanmelden, ze zatten al op ons te wachten .

Op de hoek aan de zijkant van de bus staat de organisatie heel miniscul geschreven.

In Nanaimo worden we gewisseld v d bus.

We rijden door het pacific regenwoud en passeren veel rivieren.
In Port Alberni krijgen we 20minuten koffie pauze.
Even snel contact met thuisfront.

Om 3 uur komen we aan in Ukee, andere naam voor Ulcuelet.

,'sAvonds heerlijk fish en chips gegeten.

De volgende dag gaan we de wild pacific trail lopen . We zijn tenslotte hier speciaal voor gekomen ,deze trail loopt langs de pacific oceaan met mooi uitzicht op grote rotsformatie's in de oceaan.

We pakken vandaag de bus om 15 uur naar Tofino.

1. Mieke:
    27 juni 2019
    Ik zie dat ook voor me , jullie wachten bij die bushalte 🤣🤣
    Geniet verder lekker samen 😘
  2. Brenda:
    Mooie natuur!
    Ik moeilijk doen om dat bordje te lezen bij die gele skunk plant, is de foto daarna van dichtbij 😬. Wel grappig dat er staat: deze plant niet aanraken, maar een beer eet m op als laxeer... of kunnen die ook lezen? En 1% op je mobiel 😱😱😱. Heel veel plezier nog!
  3. Frances:
    En een high tea zie ik
    Lekker hoor!
    Prachtige pics wederom👍😃
  4. VdStar:
    27 juni 2019
    Wat zijn het weer een mooie foto,s.Jullie beleven wel van alles! Geniet nog maar.
    Gr Papa Mama
  5. Frans:
    28 juni 2019
    wat een natuur, zoooo mooi, tja dat is echt genieten en dan die plant waar je niet aan mag komen, schitterende omgeving, wat fijn dat jullie al die foto's hebben om later thuis nog na te genieten, geniet in ieder geval nu nog heerlijk verder,
  6. Hans:
    28 juni 2019
    Prachtig allemaal !! Mooie foto’s weer hoor !!
    De Pacific Trail lijkt me ook een schitterende “walk” !!
    Kon je Kees een beetje bijhouden Mariek !! Kees kennende gaat het gas erop als hij lange rechte stukken voor zich ziet !!!😜😜