3 dagen Vancouver

15 juni 2019 - Vancouver, Canada

De eerste dag in Vancouver

We zijn naar capilano suspension bridge Park geweest. Eerst met de metro, dan met de seabus, niet zo een zeevis als Rotterdam😀 hier is het een pont en als laatste stuk met de bus.
Het is e en West Coast rainforest park.
Met heel veel hang burgen. Erg leuk en interessant. Om te zien hoe hoog de bomen en breed ze zijn.

2de dag Vancouver

We hadden een excursie geboekt naar Whistler. Een pittige lange dag.

De bergen hadden we in het vliegtuig gezien, nu van een andere punt.
Whistler is echt een olympische dorp, alles wordt nu gebruikt zowel als huis en winkels.
Bij geen ski seizoen wordt er van alles aangeboden.
Fietsen op de skigebieden erg gaaf, skieen op de gebieden waar nog sneeuw was, van de schans af skiën en in het water belanden, je k wam van alles tegen wat je niet kan bedenken. Wat een keuzestress.

Alshet skiseizoen weer begint, gaan velen Canadezen na hun werk lekker skieeen. Wat wij met schaatsen doen 😂

We zijn met de gondel omhoog gegaan en op de oplympic pietsten uitgekomen, dan met de gondel naar de andere berg.
We hingen mooi in de vallei.E

En met de volgende gondel weer naar beneden.

Ondertussen dat we naar beneden gingen met de gondel waren er 3 zwarte beren.
Mooi om te zien 😀en gelukkig veilig in de gondel.

3de dag

Vandaag een rustige dag gemaakt ivm de jetlag en de lange reisdag gisteren. We hebben heerlijk gewandeld in Stanley Park. Net het Vondelpark,maar nog mooier.

Vanmiddag laat vertrekken we met de cruiseboot.

1. Mieke:
    15 juni 2019
    Wat maken jullie weer een mooie reis Marieke , doe je wel voorzichtig 😜
  2. Jo:
    15 juni 2019
    Ik geniet als ik het lees. Mooi 😃
  3. Frans:
    18 juni 2019
    geweldig wat een mooie reis wordt dit. heel veel plezier ,ik kijk uit naar het volgende verslag,XX
  4. Frances:
    20 juni 2019
    Het ziet er weer jalours makend uit👍