tower Hill grampian

14 maart 2018 - Sydney, Australië

Vanochtend naar het park Tower Hill Reserve.
Het park is door de boeren vroeger plat gesplitst.
De natuurloog heeft het park opnieuw opgebouwd doormiddel van foto’s.
De Walibi, Emus  en Koala spotten.
We kwamen als eerste een Walibi tegen met een kleintje in de buitel, het kopje staak uit de buidel.
Samen eten van het gras.
Oeps hij hoorde ons met zijn kop omhoog oren gespitst even stil staan en weg springt de Walibi.
We zien er nog 1 jumpen over de weg.
Wat een benen en groot zijn ze dan.
We zien De Emus  met zijn drieën samen eten, wat  maken ze een schattig maag knorrend geluid.
Op het uitzicht punt zien we het water met de voet sporen van de Walibi
Later tijdens de wandeling zien we heel dicht bij nog een Walibi
Hij hoort ons en vlucht achter bosjes.
Ik loop terug om te zien waar hij zich schuilt.
Ik zie de Walibi staat voor mij staan en krabt uitgebreid op zijn buik.
Ik besluit toch maar  een stukje naar achteren te gaan, ik heb het idee dat hij mij gaat passeren. Ja daar ging hij.
Schitterend.
Je hoort zijn voeten stampen als ze weg rennen. Je hoort de dode takken kraken als ze zich op de grond bewegen. Zoals je de paden van de schildpad ziet opGalapagos, zie je ze hier van de Walibi.
Als laatste kregen we een verrassing toch nog een Koala gespot in de boom.
Vanmiddag gingen we een wandeling maken in het Grampians National Park. Naar het uitzichtpunt Pinnacle.
Klauteren en klimmen over de rotsen,
net zo als  in het Kaku-ring-gai chase park maar wel met de weg wijziging en een pad.
Als beloning een weids uitzicht.
Lekker douchen en een BBQ.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Frans:
    14 maart 2018
    wat een belevenis weer en die koala in die boom zooooo schattig. wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken, Ga lekker zo door, XX
  2. Jo:
    14 maart 2018
    Zijn high five. En go! Bye
    Niemand foto’s geklikt van dat stukje.
    Wat een mooie dingen zien jullie. Geniet thuis ook mee xxx
  3. MJ:
    16 maart 2018